среда, 12. октобар 2016.

BUKOVAČA U SOSU



Potrebno je:

1 veća glavica crnog luka
malo ulja
400 gr bukovača
1 veći paradajz (ili 3 mala)
beli luk u prahu
brašno 1-2 kašike (ja sam izostavila brašno)
1 kašičica aleve paprike
so
biber
peršun

Na ulju propržiti sitno iseckani crni luk. Kada luk postane staklast dodati oprane i očišćene bukovače i nastaviti sa dinstanjem. 

Kada pečurke omekšaju dodati sitno iseckan paradajz (kaže recep još i oljušten - ja ga nisam ljuštila) i sitno iseckan  beli luk (naravno ako se odlučite za sveži beli luk - ja nisam, volim da koristim onaj u prahu). 

Zatim dodati brašno (ja nisam) i naliti vodom do željene gustine. Ja sam pustila da se sve samo po sebi ukrčka, jer i pečurke puste dosta vode, a učorbi se i od samlevenog paradaiza (ako ga iseckate na seckalici). 

Pred kraj kuvanja dodati so, biber i peršun (ja sam to dodala negde na polovini kuvanja). To su finese pa kuvajte po svom stilu.

No ovo je još jedan predlog ili način na koji možete prirediti bukovače.



Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар