петак, 28. октобар 2016.

ITALIJANSKA SALATA



Dragi moji, ja sam ovu salatu pravila po svom ćefu što se tiče mera. No, ja ću vam ipak dati originalan recept, onako kako sam ga jednom davno od jedne divne dame prepisala u moju svesku. Videćete i sami, da li su vam ove količine ogromne, pa možete i prepoloviti mere. U svakom slučaju važno je da i danas uživamo u aromatičnom zalogaju sa ukusom Italije.

Obariti (skuvati) 300 gr spiralnih makarona (moja kesa je imala 400 gr tako da sam ja skuvala pola kese).

U oprane, skuvane i oceđene makarone dodati:

300 gr seckane šunke 
150 gr rendanog kačkavalja
4 veća kisela krastavčica isečena na rezance
3 skuvana i iseckana jaja
malo origana
malo soli po ukusu
1 kisela pavlaka (čaša ima 180 gr)
400 gr majoneza 

Ja sam, podvlačim, upolovila ovu meru, ali sam dodala više pavlake, nego majoneza - tako mi se učinilo lepše. Probajte kako više volite i kao što rekoh recept je originalan, a dalje možete duplirati gore navedeno ili upoloviti - kako vam zatreba.

Prijatno.




Нема коментара:

Постави коментар