понедељак, 31. октобар 2016.

SLANI ROLAT sa pilećim mesom


U subotu, dakle pre 2 dana, pravila sam italijansku pitu, pa kao što i rekoh ostalo mi je nešto fila i kora. I tako to sam sačuvala u frižideru i trebala sam odmah sutradan u nedelju (to jest juče) da napravim nešto od ovih ostataka. No, u nedelju mučio me išijas pa sam to sve odložila za danas - ovaj divan osunčani oktobarski ponedeljak.

Preostalim filom (koji se sačuva u posudici u frižideru) mazala sam kore. Nekih 7 do 8 kora sam premazala, a zatim sam po rubu zadnje dodala nadev. Nadev sam spremila od propržene glavice crnog luka na ulju i u to sam dodala pileće iseckano meso sa dva bataka. Malo se sve pobiberi i posoli i doda origano.

Zatim se sve urola i zapeče na 190 stepeni.

Prijatno. 




Нема коментара:

Постави коментар