субота, 2. јануар 2016.

SLAVSKI KOLAČ



Zamesiti testo:

u brašno dodati kesicu suvog kvasca
malo soli
malo šećera
malo ulja
i podmesiti sve mlakom vodom

Ostaviti da testo nadođe oko pola sata.

Kad nadođe premesiti testo i rastanjiti ga u pleh u kome će se kolač peći. Ostaviti ga u plehu da opet nadođe i krene oko sat vremena.

Možete praviti figurice (za to treba podmesiti posebno testo bez kvasca). No, ko voli jednostavnost i ne previše natrpanih detalja može pečatom ili slovom napraviti znak krsta na sredini hleba, kao što sam ja. Ukrasi su obično tvrdi da polomite zube i ispadaju i prosipaju se prilikom rezanja kolača. A kad se osvešta hleb treba upotrebiti svaku mrvicu. Ja sam sve to nekad radila, a onda sam našla ovaj lakši i praktičniji vid, bez pletenice, golubova, grožđa, lišća, pšenice itd...

Peći oko 50 minuta na 160 stepeni i istištati dobro hleb.

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар