среда, 17. фебруар 2016.

NAJJEDNOSTAVNIJA TORTA NA SVETU - ne peče se


Ja sam pravila pola mere, pa će moja torta biti u veličini kolača. No, recept donosim u originalu.

Pomešati 250 gr prah šećara i 1 litar jogurta i sve dobro izmešati da se šećer rastopi.

700 gr keksa izmrviti i dodati u jogurt.

Ostaviti sve da odstoji 20 minta.

Izmešati ponovi i istresti na tacnu.

Oblikovati tortu po želji i preko staviti neko jagodičasto voće. Ja sam stavila višnju marelu. Ako vam je voće kiselije možete posuti šećerom (ja nisam posula šećer po višnjama, mislim da je lepše kad malo voće kisi u slatkoj torti - osvežava).

Premazati toru umućenim šlagom i ostaviti u frižider da se stegne do sutradan.

Ovo je jako neuobičajena kombinacja jogurta i keksa i nemojte da vas ova torta odbije.

Probajte obavezno.

Ova torta je ukusna isto onoliko koliko se lako i brzo priprema.

Prijatno.




Нема коментара:

Постави коментар