субота, 30. јул 2016.

ČIZ KEJK sa kupinama



Potrebno je:

200 gr mlevenog keksa Zlatni pek
150 gr margarina (ili putera)
2 pune kašike meda
200 gr krem sira abc
200 ml slatke pavlake (ja sam uzela 150 gr šlaga u prahu, pa sam umutila i isto dobila)
120 gr prah šećera + 4 pune kašike
300 gr kupina (ja sam dodala 400 gr), a mogu i jagode ili neko drugo jagodičasto voće
sok od 1 limuna
10 gr želatina
5 kašika vode


Mleveni keks, med i otopljeni margarin posebno sjediniti, pa u okruglom kalupu  čije je dno izvađeno dimenzije 23 cm rastanjiti koru.

Umutiti krem sir sa 120 gr prah šećera i sokom od l limuna. Dodati u to izblendirane kupine i sve lepo sjediniti.

Želatin preliti sa 5 kašika hladne vode i ostaviti da nabubri.

Umutiti šlag sa 4 kašike prah šećera (ili umutiti slatku pavlaku). Nabubreli želatin zagrejati na ringli i dodati ga u umućen šlag (ili slatku pavlaku). Sve sjediniti sa smesom od krem sira i kupina. Umućenu masu sipati preko kore.

Ostaviti u frižideru da odstoji preko noći, kako bi se lepo steglo (nije se baš sve steglo onako očekivano, no sada sumnjam u verodostojnost recepata iz onako lepo uređenog kuvara; no, kako god - kolač je i ovako malo mekaniji preukusan i moji ukućani su ga smazali skoro za čitav dan; na vrućini osvežava baš).



Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар