четвртак, 4. август 2016.

ČOKOLADNA TORTA



Ispeći jednu okruglu koru od sledećih sastojaka i pečenu preseći preko pola:

Prokuvati samo malo - ne da se špinuje 300 gr šećera i 15 kašika vode. U vruće sasuti 300 gr mlevenih oraha i odmah izmaći sa ringle da se prohladi. Masu prebaciti u plastičnu vanglicu, a kada se ohladi u to dodati 1 kašiku mlevene kafe. Dodati 10 žumanaca - izmešati sve. Posebno umutiti šam od 10 belanaca i dodavati polako u masu mešajući polako varjačom. Dodati 100 gr seckane menaž čokolade i 1 kašiku brašna. Peći na 200 stepeni koricu. Pečenu koru preseći preko pola dok je još mlaka - započeti nožem, a nastaviti koncem presecanje kore (ja nisam tako - ja sam mlaku koru presekla velikim namenskim nožem koji upravo služi za presecanje kora, no ipak volim da prenesem recept izvorno kako glasi, a svaka domaćica već po svom nahođenju može da postupi unutar svoje kuhinje).

Fil:

2 jaja i 26 kašičica šećera (dobro ste pročitali malih kafenih kašičica) umutiti dobro mikserom i skuvati na pari. U to dodati: 100 gr menaž čokolade dok je na pari, dok se sve ne izjednači  i ostaviti da  se ohladi uz povremeno mešanje dok se ne stvori korica odozgo. Umutiti 1 margarin i polako  spuštati u fil.

Filovato po sredini kore i okolo. Ja sam stavila polovinu fila unutra, a polovinu po vrhu - okolo nisam mazala.







Prijatno.


Нема коментара:

Постави коментар