понедељак, 1. август 2016.

FRANCUSKA PAŠTETA na moj način



Sitno iseckati glavicu crnog luka, a kad u sezoni bude imalo praziluka može se dodati i struk praziluka - pa sve propržiti na ulju ili puteru (zavisi šta imate pri ruci). Ja sam danas imala crni luk i ulje na dohvat ruke (puter kupim retko - skup je).

Dodati 300 gr pileće džigerice isečenu na krupnije komade, posoliti, pobiberiti i odmah naliti u sve  1dl crnog vina, čašicu vinjaka i 2 kašike vorčester sosa, poklopiti i dinstati povremeno mešajući. Ovo je recept za ipak malo luksuznije građane ove lepe zemlje, no ako ste kao i ja iz običnog naroda odmah da vam kažem - dodajte ono što vazda u kuhinji imate: so, biber i malo vode, a crno vino, vinjak i vorčester sos kod nas sirotih građana izostane u kuvanju.

Kad džigerica bude potpuno kuvana, kad počne da se raspada, skinite sa ringle. Ostaviti da se prohladi, i u to možete umešati kockicu putera (ja nisam), pa dobro izgnječite sve gnječilicom za krompir ili viljuškom (kod mene je ova radnja izostala, ali to ništa ne mari).

Paštetu presuti u modlu i ostaviti da prenoći u frižideru. Iseći je na tanke šnite i služiti sa puterom i prepečenim hlebom. No, ja sam odmah sve filovala po prepečenom hlebu (ovo sam spremala za današnji ručak) i služila uz sveže povrće: paradajz i žutu papriku. I beše ovo brzo zgotovljen ručak, a uz sve veoma prijatan i lagan. I nisam imala utisak da sam nešto bitno ovde preskočila. Doživljaj beše kompletan i potpun. A zbog izostavljanja nekih meni "nedostižnih" sastojaka, pašteta je dobila naziv "na moj način"...

Ovu finu paštetu možete da služite i bez kriški hleba, na posebnom tanjiru, uz neki delikatesni preliv na bazi majoneza.

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар