понедељак, 29. август 2016.

ŠLJIVE U SLANINI...



Suve šljive  oko 20 komada zaliti rumom i toplom vodom, pa ostaviti da odstoje preko noći kako bi omekšale i nabubrile. Ja ovako nisam, mada ukoliko imate tvrđe šljive ovo je neophodan postupak. Ja sam pre neki dan kupila jako mekane šljive na sajmu šljive u Osečini i odmah su bez potapanja spremne za pripremu ovog neobičnog jela. 

Oko 100 gr kačkavalja iseckati na kockice.

Sada bi trebalo izvaditi koštice iz šljiva pazeći da se ne raspadnu. No, ja sam upravo nabavila kvalitetnu osečinsku šljivu bez koštica. E sada na mesto koštica, u svaku šljivu staviti po kockicu kačkavalja.

Slaninu iseći na tanke šnite oko 200 gr. No, ja nabavim za ovo jelo isečenu slaninu "Zlatiborac", pa svaku šljivu zaviti  i umotati u šnite slanine i pričvrstiti čačkalicom.

Šljive peći na roštilju ili suvom tiganju, dok slanina ne porumeni i ne postane hrskava.

Služiti dok je toplo, garnirano peršunom i kriškama svežeg paradajza.




Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар