среда, 28. септембар 2016.

ROLNICE OD PATLIDŽANA I PILETINE



Za ovo izvanredno italijansko jelo potrebno je obezbediti:

1 veći plavi patlidžan
ulje
300 gr belog pilećeg mesa
pasirani paradajz
so
biber
100 gr kačkavalja

Pre upotrebe plavi patlidžan oprati i ne ljuštiti ga, već iseći na što tanje krugove, a zatim posoliti i tako ostaviti par minuta dok ne pusti vodu.

Posušiti patlidžan i ispržiti sa obe strane na vrelom ulju, a potom spuštati na ubrus kako bi se ocedio višak ulja (pri prženju patlidžan jako upija ulje).

Belo pileće meso iseckati na tanke komadiće i sve to posoliti i pobiretiti, a zatim na svaki krug isprženog plavog patlidžana staviti isečeng belog pilećeg mesa po rubu. Uviti sve u rolnu i pričvrstiti čačkalicom (ja sam počela baš tako čačkalicom, mada posle sam povadila čačkalice iz jendog praktičnog razloga - da se ne daj bože, neko ne ubode, a čim sve uvijem i poređam ne mrda tako da se ja nisam odlučila za čačklaice, jer kad se sve nalije pasiranim paradajzom teško bude primetna čačkalica). 





Tako uvijene rolnice poređati u posudu u kojoj će se sve zapeći. Pre nego što zapečete rolnice - prelijte ih pasiranim paradajzom, a po vrhu narendati što više kačkavalja (kačkavalj koji sam kupila još juče i držala ga naravno u frižideru, jutro se tako ponašao razmekavljeno da nije bilo moguće rendati ga, pa sam ga morala iseći na kockice).

Zapeći dok meso ne omekša i sve ne porumeni.



Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар