недеља, 9. октобар 2016.

PILEĆA SUPA




U dublju šerpu ili lonac naliti vode i u to staviti:

2 veće šargarepe cele
2 manja komada korena celera
1 veću glavicu crnog luka
1 komad pilećeg mesa (na primer - jedan batak i karabatak)

I to sve kuvati dok povrće i meso ne omekša uz dolevanje vode, a onda procediti, ali tu tečnost sačuvati, jer je to podloga za današnju supu, koju sad treba poboljšati dodavanjem začina, mesa i povrća. Ja nisam cedila, jer u mesu koje sam ja dodala nema kostiju. Samo sam povadila meso očistila ga  od kostiju i sitno iseckala. Zatim sam povadila svo povrće i izgnječila ga viljuškom (sledeći put sam pre kuvanja svo povrće iseckala na seckalicu i malo pojednostavila ovaj recept) .

Zatim svo izgnječeno povrće i iseckano meso vratila u tečnost u kojoj se kuvalo. Dolila vode na potreban nivo i dodala začine:

so
biber
peršun

Kad sve počne da vri, zakuvati supu testeninom i još malo pustiti da se ukuva i prokrčka.

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар