среда, 19. октобар 2016.

PILEĆI PILAV



Pripremljeno pileće meso iseći na komade, naliti hladnom vodom i staviti d se kuva.

U šerpi na zagrejanom ulju upola propržiti veću glavicu crnog sitno isečenog luka, odmah dodati veću izrendanu ili iseckanu šargarepu i šolju-dve očišćenog i opranog pirinča. To malo prodinstati i nalivati polako supom u kojoj se kuvalo pileće meso  i dalje dinstati.

Posoliti pirinač, pobiberiti i dodati kuvano meso i preostalu supu.

To sve dobro promešati, jer se kasnije pirinač ne meša.

Onda pilav staviti u zagrejanu pećnicu i peći tako dok ne ostane potpuno suv (mada i ne mora tako može ostati malo i čorbice - meni nije, no moja mama uvek napravi pilav sa malo čorbice i iskreno rečeno ja više volim kad se baš ukuva na suvo pilav i tako mi je danas i ispalo).

Vodite računa da vam se pirinač ne raskuva.

Na kraju dodati sitno seckani peršun (ja sam dodala pre ubacivanja u rernu).

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар