петак, 7. октобар 2016.

RIŽOTO SA PLAVIM PATLIDŽANOM


I ovo novo italijansko jelo malo sam modifikovala i uprostila i opet donosim recept na moj način.

Najpre iseći plavi patlidžan na sitnije kockice, a praziluk u seckalici i sve to propržiti i izdinstati na ulju i posoliti, a kada je sve omekavilo u to dodati pakovanje iseckane slanine "Zlatiborac". I samo još malo propržiti dok slanina ne porumeni.

Trebalo bi sada u sve to dodati nekuvan pirinač i kuvati sve uz dolevanje prethodno skuvane bistre supe (bujona). Ja tako nisam. Ja sam posebno skuvala pirinač - brže i lakše. I tako skuvan i opran pirinač odmah dodala u prethodno izdinstanu masu. I ovim je rižoto gotov. Nisam se mnogo zamarala minutima i satima. Brzo sam pripremila i ovo jelo danas.

Tako pripremljeno jelo odmah servirati i posuti rendanim kačkavaljom (trebalo bi u masu dodati parmezana - no ja taj sir nikad nemam). Vi odaberite svoj način kuvanja.

Prijatno.


Нема коментара:

Постави коментар