уторак, 8. новембар 2016.

MINI KIFLICE



Tako to biva kad kupim novu svesku recepata i rešim nešto da pravim verujući da baš tako treba, iako mi sve od početka zvučalo po malo nelogično. No, na svu sreću recept je ipak uspeo iako ja sumnjam da postoji i neka štamparska greška i da razmere nisu baš prave.

Ovako kaže recept:

Zagrejati malo 1 dl mleka i u to dodati:

1 kašičicu sećera
1 kašiku brašna i
20 gr svežeg kvasca (ja uvek dodajem 1 kesicu suvog kvasca od 10 grama)

I to sve pomešati i sačekati malo da nadođe.

U jednu zasebnu posudu (vanglicu) sipati brašno preporučeno je čak 500 gr (sipajte malo od toga da ne bi preterali, jer ćete se uveriti da je to mnogo brašna). Potom u to brašno dodati:

nadošao kvasac
1 dl ulja i
2 kašičice soli (vodite računa kiflice ispadnu ovako malo slane, jer je i sir koji ide u njih ipak malo slan). Moja preporuka je da smanjite so - bar za 1 kašičicu.

Testo treba umesiti - vodite računa 500 gr brašna je mnogo za svega 2 dl tečnosti. Tako umešeno testo treba odmah razvući (nigde nije pisalo da ove kiflice nadolaze). Ja sam tu bila u dilemi - malo sam čekala i videla da ovo testo u koje ne ide jaje, a tako jače zamešeno neće narasti. 

Dalje recept kaže da testo treba podeliti na 6 loptica - opet nemogućnost jedna (pa ja testo podelim na male 3 loptice).

Svaku lopticu treba dalje razvući do veličine velikog tanjira što je nemoguće, tek ako se sve podeli na loptice 3 moguće je razvući veličinu jedne manje tacne ili tanjira.

I tako razvučene krugove treba izrezati na 16 trouglova - opet nemoguće, jer te krugove ja sam isekla na po 8 mini trouglova.

Na širu stranu svakog trougla staviti po kockicu sira i svaki trougao uviti od šireg ka užem delu u kiflicu.

Svaku kiflicu premazati sa 1 umućenim jajetom i to celim (ostaće vam).

Tako premazane kiflice posuti susamom, a po vrhu svake staviti malo rendanog margarina (ja sam nožem seckala male kockice i tako ukrasila svaku kiflicu).

Peći u dobro zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 20 minuta (to je sasvim tačno).



I tako kad sam stavila kiflice delovale su nekako tanjušne i mislila sam baciću ih sve mom psu Džoniju, kad u rerni kretoše da rastu i tako sve ispade više nego odlično.

Malo se namučih - no vredelo je.

Prijatno.







Нема коментара:

Постави коментар