понедељак, 14. новембар 2016.

MIRIŠLJAVE ZVEZDE


Zamesiti:

200 ml toplog mleka
1 kašičicu šećera
1 kesicu suvog kvasca od 10 gr i
malo brašna

Sve to pustiti koji minut da nadođe, a zatim u sve to dodati:

1 kašičicu soli i
300 gr brašna

Zamešeno testo ostaviti da nadođe oko pola sata, a nakon toga testo podeliti na 5 loptica. Svaku lopticu blago rastanjiti oklagijom (ne tanjiti previše što sam ja učinila), a zatim uzeti čekovnu karticu i njome zaseći svaku lopticu na tri mesta (kao na slici) i potom izvrnuti krajeve kako bi se dobio oblik zvezde. Moje zvezde nisu ispale baš idealno simetrične, no pošto prvi put ovo pravim ne žalim se. Ja sam načinila grešku jer sam sekla dužom stranom kartice, a treba onom kraćom stranom. I zato su moje zvezde primile malo drugačije obličje.

Poređati zvezde u pleh, a potom ih premazati mešavinom:

ulja
peršuna i
sitno iseckanog belog luka

Peći u rerni između 200 i 190 stepeni oko 20 minuta.

Prijatno.







Нема коментара:

Постави коментар