среда, 16. новембар 2016.

PIROŠKE - pržene



Zamesiti:

200 ml mlakog mleka
1 kašičicu šečera (no ja dodam jednu kesicu koju dobijem uz kafu u kafani, pa tako pošto pijem kafu bez šećera sakupim te kesice pa mi dobro dođu pri izradi testa - da ne bih merila kašičicom sručim jednu kesicu i mera je potpuno ista)
1 kesicu od 10 gr suvog kvasca (ja uvek forsiram suvi kvasac) i
tek malo brašna

To ostaviti da nadođe oko 5 minuta, a zatim u sve to dodati:

2 žumanca
1 kašičicu vegete (poznato je da vegetu nemam nešto je ne koristim, pa sam trknula  do mame i ukrala joj tu jednu kašičicu) i
oko nepunih 400 gr brašna (testo mesite i natirete do neke mekanije, a nelepljive varijante)

Odmah razvući testo u obliku pravougaonika i iseći ga na 16 malih delova, a zatim na svaki deo staviti po jednu dužnicu sira fete i urolati u valjušku. 

Tako urolane valjuške ostaviti da odstoje 15minuta, a potom ih ispržiti na vrelom ulju (ja sam pržila na ringli na 2,5).

Prijatno. 














Нема коментара:

Постави коментар