субота, 12. новембар 2016.

ROLOVANE PEČURKE PUNJENE SIROM



Potrebno je:

400 gr šampinjona
250 gr fete sira (ja nisam merila već sam sir imala u frižideru)
250 gr slanine ( ja sam utrošila 1 pakovanje slanine Zlatiborac)
biber
peršun
origano
ulje

Očistiti i oprati pečurke i otkloniti im peteljke. Pa zatim svaku pečurku ispuniti sirom koliko god može da stane. Slaninu iseći na tanko na listove (ova već isečena koju sam preporučila je mnogo podesnija) i zatim umotati svaku pečurku u list slanine. Da se ne bi razmotalo, provući na krajevima slanine po jednu čačkalicu (ja to nisam uradila, jer sam procenila da za tim nema potrebe, a volim da jela koja kuvam budu manje opterećena).

U manju posudu sipati pola šolje ulja i u nju dodati mešavinu suvog začina po ukusu: biber, origano, peršun (moj izbor). 

U tako pripremljeno ulje umočiti svaku pečurku da bi upila ulje i suv začin i stavljati u posudu za pečenje premazanu uljem (ja sam poređala odmah umotane pečurke u pleh na kolačarski papir, a zatim sam svaku pečurku prelila mešavinom ulja i suvih začina - opet se meni tako učinilo jednostavnije).

Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni sve dok slanina ne porumeni oko 20 minuta.

Prijatno.








Нема коментара:

Постави коментар