петак, 30. децембар 2016.

ČOKOLADNE ŠTANGLICE u dva sloja



Za prvi sloj potrebno je:

150 g mlevenih lešnika
150 g mlevenog keksa Zlatni pek
300 g šećera
125 g margarina
100 g menaž čokolade

Za drugi sloj potrebno je:

250 g šećera
125 g sojinog mleka u prahu
125 g margarina
1 kašika gustina (čvrstina)
ekstrat od breskve 

Prvi sloj:

Šećer preliti sa 1 dl vode i skuvati sirup. U to dodati margarin i čokoladu, a kad se sve otopi i sjedini sasuti u keks i lešnik. Na odgovarajućoj tacni oformiti podlogu i ostaviti da se stegne.

Drugi sloj:

Pomešati šećer sa 1 dl vode i skuvati sirup, pa u to dodati margarin, mleko u prahu, gustin i ekstrat. Prokuvati uz neprestano mešanje, skloniti sa ringle, prohladiti i sasuti preko prvog sloja.

Ja sam malo žurila, pa sam sve sipala odmah onako retko, a imala sam obruč koji nije dozvolio da se kolač razlije i sigurno će se malo slojevi izmešati zbog svega toga. No važan je ukus, a ne vizuelni efekat.

Po želji po vrhu možete nasumice ukrasiti štanglice otopljenom čokoladom. Ja to nisam još uradila i možda ću izostaviti taj sporedni efekat.

Pronađoh malo posne bele čokolade, izrendah je na rende i time posuh kolač.



Prijatno.

P.S. I profesionalac za kuvnje može da omane. Čokoladne štanglice one juče pravljene nisu se stegle. Nešto mi nije uspelo ili je "loš" recept. Pa tako premesim masu koja je ukusnija od bajadere i dodam preko 300 g mlevenog keksa i oblikujem kuglice i sad imam za Novogodišnju noć čak 1,5 kg preuksunih posnih kuglica.





Нема коментара:

Постави коментар