уторак, 6. децембар 2016.

POSNE KUGLICE - izmišljene


Praveći glazuru za Tortu bela čokolada malo sam eksperimentisala, pa tako mi ostade višak. Kao i uvek, ja od svakog viška ili ostatka napravim neko izmišljeno jelo ili kuglice.

Rastopila sam oko 100 g bele posne čokolade sa kockicom margarina i par kapi ulja i pošto to nije ličilo na glazuru od čokolade u to sam ubacila dva rebra menaž čokolade i tako dobila crnu glazuru od čokolade.

Kada sam utrošila koliko beše potrebno za premazivanje torte, videh da na dnu šerpice imam ostatak, koji uz malo maštovite dosetljivosti može da donese i nove kuglice na trpezi.

U taj ostatak dodala sam malo soka od ceđenog limuna i malo mlevenog keksa, tek toliko da se masa zamesi upravo onako kako bi od iste bilo moguće oblikovati kuglice.

Kuglice odmah ostaviti da se stegnu u frižider i vrlo brzo zapanjiće vas njihov izvanredan ukus.

Prijatno. 

Нема коментара:

Постави коментар