четвртак, 15. децембар 2016.

SALATA OD BELE ROTKVE bez oraha



Potrebno je:

1 veća bela rotkva
so
ulje
jabukovo sirće

Očistiti, oljuštiti i oprati belu rotkvu. Izrendisati je na najsitniju stranu rendeta, pa preliti uljem i jabukovim sirćetom. Posoliti i izmešati. Ja sam salatu pravila bez oraha, a poznato je da se na našim prostorima u ovu salatu obavezno dodaju i mleveni orasi. No, isto tako ova salata može nadimati ukoliko se u nju dodaju orasi. Ja sam više pristalica ove jednostavnije i laganije varijante bez oraha, to jest proteina u salati od čistih ugljenih hidrata. Pa, vi ako želite dodajte mlevene orahe.

Ovu salatu najbolje jeste služiti uz riblje pljeskavice (što sam upravo proverila za večeru), uz prženu ribu ili neko drugo posno jelo (pasulj - što ću isprobati prekosutra za ručak).

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар