уторак, 6. децембар 2016.

TORTA BELA ČOKOLADA - posna varijanta


Potrebno je kupiti pakovanje korica za roze tortu, no za ovu današnju tortu biće vam potrebna polovina tih korica, a drugu polovinu možete iskoristiti praveći tortu koju dajem odmah nakon ove torte.

Ja sam se odlučila za više raznovrsnih kolača ove godine na slavskoj Nikoljdanskoj trpezi. Ove posne torte su jako izdašne - seku se kao štanglice pa lepo idu uz sve sitne posne kolače.

Za pola mere, to jeste za filovanje polovine korica za roze tortu potrebno je uraditi sledeće. A vi ako se odlučite za celu meru sve sastojke duplirajte.

Skuvati fil:

pola litra sojinog mleka (onog u tetra paku, a ne u prahu)
2 pudinga od vanile (za celu meru idu 3 kesice pudinga od vanile)
5 kašika šećera
50 g bele posne čokolade

Sve skuvati, pa u to malo prohlađeno dodati 50 g margarina i umutiti mikserom da se lepo sjedini.

Odmah nafilovati korice i pritisnuti nečim težim da se dobro slepe jedna za drugu.

Kasnije po vrhu staviti glazuru od crne čokolade.

Ja sam malo eksperimentisala i htela sam staviti glazuru od bele posne čokolade, no ta čokolada nije po kvalitetu ravna menaž proverenoj čokoladi, pa sam morala u već istopljenu belu čokoladu dodati malo crne čokolade.

Vama preporučujem odmah glazuru od crne kvalitetne menaž čokolade:

100 g čokolade
kocku margarina i
par kapi ulja

Rastopiti na tihoj vatri i preliti preko torte.

Tortu sutradan iseći na uske štanglice (ja sam bila nestrpljiva pa isekoh sve istog dana).

Izvorno ovo je recept za mrsnu tortu, koja se pravi od bele Milka čokolade, tako da možete nekom prilikom probati i tu varijantu.




Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар