понедељак, 16. јануар 2017.

MALE PIZZE



Zamesiti (donosim vam pola recepta,  a ja sam pravila od oka trećinu):

150 ml toplog mleka
1 kašiku kvasca
malo šećera i
malo brašna

Kad to krene dodati:

150 ml vode
malo soli
75 ml ulja i
brašno (kako bi se zamesilo testo)

Testo pustiti da odstoji tek toliko koliko vam treba da pripremite fil kojim se testo premazuje (odmah bez nadolaženja onog klasičnog od pola sata) i dok se zagreje rerna.

Fil - izmešati sledeće sastojke i dobro sjediniti:

125 g iseckane šunke
2 iseckana kisela krastavčića 
60 g izrendanog margarina (ja sam dodala onaj margarin za mazanje)
100 g kisele pavlake
2 žumanca
malo soli
2 kašike brašna

Testo ako ga ima previše podeliti na dva dela, pa razvući u oblik pravougaonika i nafilovati pripremljenim filom i uviti u rolat.

Rolat seći na parčiće debljine prsta i poređati u pleh.

Premazati kečapom i posuti origanom.

Peći na 190 stepeni.

Pečeno odmah posuti sa što više izrendanog kačkavalja i vratiti u već isključenu rernu na minut da se kačkavalj samo blago otopi (iako u receptu stoji da se ne vraća u rernu; ja i nisam mislila vraćati kad vidim kačkavalj se ne rastapa).

Prijatno.






Нема коментара:

Постави коментар