понедељак, 9. јануар 2017.

PRINCES KROFNE - domaće



Recept Burdinog specijalnog izdanja u 2002-oj godini u svega 12 koraka, sa strane 33. 

Za 15 srednjih princes krofni potrebno je zamesiti testo od sledećih sastojaka:

250 ml hladne vode
pola kašike soli
100 g margarina
150 g brašna
4 jaja (manja)
prstohvat praška za pecivo

Tačno odmeriti sve sastojke. U veću šerpu sa drškom sipati vodu, a kad voda provri u nju dodati so,  potom i margarin i mešati sve dok se ne istopi. Smaći sa ringle i dodati brašno, pa izmešano vratiti na ringlu još minut-dva kako bi se testo propržilo na srednjoj temperaturi dok se ne stvori u veću knedlu i dok po dnu šerpe ne ostane beli sloj i trag. Odmah masu presuti u vanglicu i dobro ohladiti. Kad se testo ohladi dodavati jedno po jedno jaje i izmutiti burgijama na mikseru (možda je i brzina miksera ražidila testo pa preporučujem mućenje mase ručno varjačom). Voditi računa pa ako su jaja veća izbaciti i smanjiti preporučenu količinu (meni se masa ražidila, pa sam posle dodavanjem brašna sve malo zgusnula - sve u svemu nisam pogrešila). Masa treba da bude prepoznatljivo gušća kao za tulumbe, kako bi se sasula u špric. Pre dodavanja jaja u hladnu masu dodati i onaj prstohvat praška za pecivo.

Podmazati pleh dobro margarinom i posuti brašnom i išpricati krofne veličine loptice za golf. Ne preporučuje se pečenje na pek papiru, jer će se zalepiti tako kažu u receptu. Ja poslušam savet i nisam zažalila (pečene krofnice su već same plivale po plehu). 

Peći oko 15  minuta na 200 stepeni bez otvaranja vrata na rerni. Ja sam pekla oko pola sata iako je rerna prethodno bila zagrejana na 250 stepeni pre ubacivanja krofni. Možda su oni imali bolju rernu. Važno je peći dok krofne ne porumene.

Hladne preseći nožem i napuniti filom.

Fil skuvati od:

pola litra mleka 
6 kašika šećera
2 pudinga po želji (ja sam imala jagodu i karamelu)

U vruć fil odmah dodati i dobro izmutiti mikserom: 

125 g  margarina i
50 g šlaga u prahu

Napunjene krofne posuti  prah šećerom.

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар