четвртак, 20. април 2017.

ORASNICE



Za filovanje ispečenih palačinaka potreban je MED koji se nije ušećerio (moj med se ušećerio, no ja sam držala teglu u proključaloj vodi sinoć i med se raskristalisao) kako bi mogli da ga mažete.

Treba obratiti pažnju da med bude bagremov ili nekog drugog neutralnijeg ukusa (ja ne znam od čega je ovaj med koji imam; možda je livadski ali dobro je poslužio i jačeg je ukusa). 

Kaže recept dalje da med jakog ukusa kao što je onaj od lipe može da pokvari užitak svojom izraženom aromom. Ja da se pitam med ipak treba da bude jačeg i upečatljivog ukusa.

Na svaku palačinku stavite po 1 kašičicu meda i obilno nanesite mlevene orahe.

Orasi treba da budu sveže samleveni, jer bajati orasi imaju neprijatan ukus kad užegnu.

Saviti palačinke u trougao i složiti na tanjir. 

Ponovo svaku palačinku preliti kašičicom meda i posuti orasima.

Mogu se ukrasiti još polovina jezgra oraha i služiti odmah.

Prijatno.

P.S. Kombinacija meda i oraha je veoma hranljiva i dobra za zdravlje, pogotovu za kardiovaskularni sistem. U narodu se koristi i kao sredstvo koje deluje poput afrodizijaka. Tako da znate kome da servirate ovu poslasticu.



Нема коментара:

Постави коментар