уторак, 23. мај 2017.

KEKS TORTA SA ČOKOLADOM - bez pečenja




Tako je kad krenuh po pljusku da pravim tortu, pa ostadoh uskraćena za jednu malu bočicu ruma koji nisam uspela da kupim u najbližoj radji samo zato što ga nije bilo na rafu. I stoga sam izmenila recept. I ispisaću kako sam ja pravila. Preskačem uvod.

125 g oraha sitno iseckati, a 450 g keksa izlomiti na parčiće (ja sam ubacila 500 g).

Pomešati 500 ml mleka i 7 kašika šećera i staviti da provri. Skinuti sa vatre pa dodati 200 g čokolade i 250 g margarina, vratiti na ringlu i otopiti.

Skinuti sa vatre i preliti preko oraha, keksa i dodati još u sve to 100 g suvog grožđa (ja moradoh ubaciti grožđe bez one divne arome ruma).

Promešati i sipati u uljem podmazan pleh.

Kada se kolač ohladi preliti glazurom od 100 g čokolade sa malo ulja, pa ostaviti da se potpuno stegne.

Prijatno.



P.S. A vi ako imate rum pre svega uradite samo ovo: pomešati 1,5 dl ruma sa 1 dl vode i zagrejati na ringi da bude mlako, pa preliti preko suvog grožđa i ostaviti da se dobro natopi.






Нема коментара:

Постави коментар