четвртак, 13. јул 2017.

BRESKVA TORTA



Umutiti koru i ispeći rolat od:

8 belanaca
8 kašika šećera
8 žumanaca
8 kašika brašna

Umutiti:

300 g šećera i
900-1000 g oguljenih sitno iseckanih breskvi (kupiti malo više od 1 kg breskvi)

Ovim premazati koru i uviti u rolat, a zatim iseći na 18 jednakih delova (ja sam na 16 - logičnije je).

Fil:

500 ml mleka
4 žumanca
7 kašika šećera
2 vanile
4 kašike brašna

U skuvan i hladan fil dodati 250 g margarina.

Po dnu poređati 8 rolata u dva reda po 4 i oformiti donju koru (a 9 šnita rolata nije moguće poređati u dva reda - ili će u jednom biti 5, a u drugom 4; zato preporučujem 16 rolata, umesto 18 kako je meni neko jednom dao u receptu).

Preko toga sasuti sav fil (a može se nešto fila ostaviti za premazivanje okolo - ja nisam).

Po filu poređati preostalih 8 rolata.

Po vrhu staviti 200 g umućenog šlaga.







P.S. Meni su ostala dva šnita rolata viška, tako da sam jedan ipak uspela ubaciti u gornju koru.




Нема коментара:

Постави коментар