недеља, 2. јул 2017.

TARABA TORTA sa malinama - ne peče se



Taraba torta obično se pravi bez malina (i voća). No, ja sam rešila da već postojeći recept koji čuvam preko 20 godina u svesci danas malo prekrojim i oplemenim.

Poznato je da ova torta ima visinu veličine jedne uspravne piškote. Da bi dala mesto malinama u ovoj torti pravila sam pola mere fila, a doznaćete i zašto.

Jednu manju šerpu obložiti streč folijom.

Okolo zida te šerpe poređati piškote u krug.

A zatim umutiti fil:

5 žumanaca
120 g prah šećera (toliko sam imala u kesi, a treba 150 g - no to je sasvim dovoljno)
150 g margarina
180 g otopljene čokolade i
sneg od 5 posebno umućenih belanaca

Sve dobro sjediniti i dobro umutiti, pa sasuti u šerpu. I tako ispuniće se prostor u šerpi negde do pola. Po tome još poređati red piškota, a ostalu prazninu ispuniti do vrha malinama (ili nekim drugim sezonskim voćem).

Ovako pripremljenu tortu staviti par sati u zamrzivač, a nešto kasnije izručiti tortu na tacnu (posle 2-3 sata) i ukrasiti je sa 200 g umućenog šlaga.

P.S. Ukoliko ne želite maline ili neko drugo voće u ovoj torti fil treba umutiti od:

9 žumanaca
300 g prah šećera
300 g margarina
350 g otopljene čokolade i
9 umućenih belanaca

Ako napravite tortu kao ja ovako sa malinama na dnu znajte da će pri sečenju torta da se od svoje mekoće i natopljenosti malo i "raspadne", no ukus će biti nenadmašan. Možete nafilovati i drugačije tako da vam voće pri okretanju torte dođe na vrh. 

Prijatno.









Нема коментара:

Постави коментар