недеља, 8. октобар 2017.

LOSION ZA LICE OD KAMILICE



Jednom ne tako davno, ovog leta, napravila sam prirodni losion za lice od čiste ceđene kamilice (čaj), no pošto beše bez konzervansa nije se održao dalje od nekoliko dana (možda 10-ak) iako sam ga čuvala u frižideru.

A pošto pronađoh malo etil-alkohola od 70%(ostatak od letos kada sam pravila liker od kajsija), reših da ovoga puta sve isto uradim samo da konzerviram alkoholom kamilicu.

I milsim da će efekat biti bolji i veći.

Losion koji sam onomad napravila sa crnim vinom protiv peruti nije se usmrdeo i neutralisao je perut gotovo 100% (samo pola od one cele mere; pola sam poklonila još nekome sa istim perutavim simptomima) i tako dođem na ideju da i za lice treba dodati alkohol i sve će se očuvati garant.

Dakle šta sam učinila.

U 250 ml ključale vode sasula 3 supene kašike kamilice i to držala da odstoji nekoliko minuta 10-15 (ja sam malo požurila, neki idući put ostaviću bar 1 sat da kamilica pusti sve svoje delotvorne sastojke: etaraska ulja, smolu, gumu, gorke materije, vosak, soli i masti).

Zatim sam procedila čaj i sačekla da se dobro ohladi.

Hladno (mada može i mlako za nas nestrpljive) sam sjedinila sa 70 ml etil alkohola (toliko sam imala, a to dođe u srazmeri 1:3).

Losion treba čuvati u staklenoj flašici u frižideru (mada ja držim u kupatilu, i znam neće se pokvariti, a mrzi me da svako juto i veče odlazim i otvaram frižider).

I svako jutro i veče time očistiti lice.

Fantastično miriše, a kamilica nadaleko poznata po svojim blagotvornim svojstvima, jedan je od najstarijih lekova iz prirode, što sigurno dovodi do svežine i prolepšanja, pa zar bacati pare na izreklamirane preskupe hemijske preparate.

Živeli!


Нема коментара:

Постави коментар