понедељак, 9. октобар 2017.

PERŠUNOV LIST - kako ga pripremiti za zamrzavanje



Sezona ostavljanja voća i povrća za zimu u zamrzivač u punom jeku. Tako do mene danas stiglo lišće peršuna, pa da vidim šta mi je činiti...

Listiće svežeg peršuna dobro oprati. Na isti ovakav način mogu se ostavljati i listovi celera ili mirođije.

Ocediti oprani peršun od vode na nekoj pamučnoj kuhinjskoj krpi.

Potom uvijati u foliju, u obliku malih rolnica dužine 5-6 cm, prečnika od 1-2 cm (ja sam odokativno pravila paketiće koji odgovaraju mojoj potrošnji).

Ovako uvijene rolnice mogu se spakovati u plastičnu kutiju ili kesu.

Prilikom priprema jela ne mora se odmrzavati pešun, već se može onako zamrznut seckati.

Rok trajanja za ovako upakovano povrće je od 10-12 meseci.







Prijatno. 

Нема коментара:

Постави коментар