недеља, 29. октобар 2017.

SALATA SA SIROM


Potrebno je:

svež kupus (ili mešavina salata: zelena, puterica, kupus, endivija itd...; ja sam koristila samo 1 vrstu - svež kupus)
šaka zelenih maslina bez koštice
100-150 g g šampinjona
1 paradajz

za preliv:

kocka fete sira
100 ml kisele pavlake
sok od 1 limuna
so sam izbacila (masline i feta dovoljno slane)
još nešto nisam imala, a što ide u ovu salatu, koja se inače zove "salata sa plavim sirom" (kocka plavog buđavog sira)

Izmešati i umutiti kiselu pavlaku, fetu (i plavi sir ako ga imate), ali tako da komadi sira ostanu celi. Zakiseliti sa malo limunovog soka, (soljenje sam preskočila) i sjediniti.

Kupus iseći na trake, masline preko pola, a paradajz na kockice. Sve sjediniti mešanjem.

Šampinjone očistiti, naseći i na malo ulja prepržiti (ja sam imala sreću da prepržim celo pakovanje još za prethodno jelo poširanih jaja, a onda sam podelila šampinjone i dobila još plus i ovu salatu).

Salati dodati ohlađene šampinjone,  a zatim preliti prelivom od sira.

Ako osetite za potrebno posolite salatu. Ja nisam.

Služite odmah.

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар