понедељак, 9. октобар 2017.

ZELENA SALSA OD ZAČINSKIH TRAVA



Potrebno je:

1 veća vezica svežeg peršuna
1 vezica začinskih svežih trava (no od svih dole nabrojanih u receptu, ja sam u svežem stanju jedino imala praziluk i peršun)

Sveže začinsko bilje oprati i po potrebi odstraniti stabljike koje su tvrde. 

Potom sve sveže (u mom slučaju peršun i praziluk samleti u seckalici na najsitnije.

To sasuti u neku posudu, pa potom dodavati suve začine, kao zamena za sveže trave koje ovom prilikom nisam imala:

mirođija
bosiljak
malo čaja od nane
origano
ruzmarin

Po završetku dodavanja ovih suvih začina, dodati u sve to još i:

nekoliko čena belog luka
8 zelenih maslina bez koštice
1 kašiku senfa
2 kašike jabukovog sirćeta
maslinovo ulje odokativno (par kašika, od ulja zavisi i gustina; ja sam ostavila malo gušće da više bude kao namaz)
mleveni biber
(so) sam izostavila, jer zbog maslina taman je slano i so nije potrebna

Sada sve to zajedno izblendirati.

Ovako pripremljenu salsu potrošiti za 3 dana, a može se služiti uz roštilj, čips ili tortilje... 

Salsa se može razasuti u posudu za led, pa zamrznuti i vaditi po potrebi za neka druga jela.

Prijatno.

P.S. Neke začine sam izostavila (vlašac, timijan, estragon, marinirani kapar), naprosto nije moguće imati sve u kuhinji... 





Нема коментара:

Постави коментар