петак, 10. новембар 2017.

ITALIJANSKA ČOKOLADNA SALAMA



U činiji zamesiti masu od:

120 g rastopljene čokolade za kuvanje
2 kašičice kakao praha
50 g krupno usitnjenih lešnika (umesto 50 g oljuštenih celih badema)
50 g suvog grožđa (umesto isto toliko brusnice)
3 kašike krema (crni deo; ako vam je masa malo suvoparnija ubacite i četvrtu kašiku krema)
1-2 kašičice cimeta
130 g sitno iseckanih piškota

Zamešenu masu istresti na kolačarski papir i formirati salamicu.

Ostaviti 2 sata da se stegne u frižideru. 

Izvaditi, posuti prah šećerom i iseći (ja nisam posipala prah šećerom, a bilo bi lepo posuti kokosom neki naredni put; imala sam kokos i htela sam, ali imadoh nešto peto na umu).

Ja sam za ravno 1 sat uspela fantastično da isečem salamicu. Malo se na početku i kraju drobilo dok nisam otpočela. Sekla sam deblje komade skalpelom i tako je uspelo. Ukusno je za svaku pohvalu, a deluje prelepo na ovalu. 

Nema jaja, nema šećera, nema mleka, nema putera (a ni margarina). 


Prijatno.








Нема коментара:

Постави коментар