уторак, 28. новембар 2017.

PAPRIKE SA SOČIVOM



Sočivo skuvati u vodi uz dodatak nekoliko listića lovora i par zrna bibera (ja sam sočivo skuvala odmah, a neki preporučuju u skoro svakom receptu da se sočivo potopi uveče i tek izjutra skuva; a šta ako ja rešim da kuvam u trenutku sočivo - baš ovde i sada, a prethodne večeri o tome nisam imala ideju; tako se desilo i sasvim podjednako sočivo se može skuvati i nepotopljeno - što volim ovako dragocene eksperimente sa hranom; hvala Gandiju što mi je svojom biografijom otvorio nove vidike).

Skuvano sočivo ocediti (vodu prosipam).

Na malo ulja propržiti dve manje glavice seckanog crnog luka. 

U to dodati par čena belog luka, vezu iseckanog celerovog lišća, malo aleve paprike i morske soli.

Potom u to sasuti i sočivo.

Skloniti šerpu sa ringle i tom kašom napuniti zelene paprike babure (mogu i paprike babure neke druge boje žute ili crvene; ja pišem onako kako sam imala na svojoj trpezi i kako sam kuvala).

Paprikama odseći kapice i povaditi semenke pre punjenja.

Napunjene paprike poređati u pleh i vratiti na vrh svake poklopčić sa drškom.

Svaku papriku preliti sa malo ulja.

Zapeći ih u rerni dok paprike ne porumene.

Prijatno.


Нема коментара:

Постави коментар