среда, 29. новембар 2017.

PUDING OD MALINE



300 g smrznutih malina (mogu i sveže) izmiksati (ja sam upravo uradila tako, jer nisam imala kad da čekam da se maline odlede i videćete nisam ništa poremetila u procesu pripreme; prosto meni tako odgovaralo i recepte prilagođavam sebi i svom raspoloživom vremenu). Pored kuvanja po malo se bavim i nekim drugim stvarima. Počela sam da vezem.

U izmiksane maline dodati neki zaslađivač. Ja sam dodala 3 kašike fruktoze, no vi ako imate možete dodati med, smeđi šećer ili bilo šta što imate. Tako, nemojte biti "tužni" ukoliko nemate kokosov šećer ili agavin sirup. Pa, da dodate i malo belog šećera nećete pogrešiti. 

I na kraju u sve to dodati 1 kašiku čija semenki. Na svu sreću nisu mnogo skupe (100 g samo 70 dinara).

Izmešati sve i dok mešate maline polako popuštaju svoju zaleđenost.

Potom servirati sve u posudice za puding. Od ove količine izađu dve zdelice.

Ostaviti u frižider do sutradan i taman jedna lagana posna užina i sutra na trpezi.

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар