четвртак, 9. новембар 2017.

SUPA OD BUNDEVE



Skuvati šaku pirinča (koristim beli, jer taj više volim) i šaku leblebija.

Pre kuvanja potrebno je ispeći tikvu, izmiksati je i napraviti pire od bundeve. Ja sam imala u zamrzivaču već ostavljeno napravljeno bundevino pire, samo sam ga na vreme odmrznula i priprema ove supe se u mnogome pojednostavila.

Kada se skuva pirinač, sve ocediti (ja sam tu vodu prosula).

Iznova u šerpu staviti 2 glavice sitno isečenog crnog luka, a preko toga obaren pirinač i leblebiju.

Naliti novom čistom vodom i posoliti.

Kad proključa smanjiti na dvojku i kuvati dok luk ne omekša i ne postane staklast.

Pred kraj dodati pire od bundeve onoliko koliko jeste potrebno da se dobije fina masa. 

Začiniti biberom i đumbirom u prahu i pustiti da provri nekoliko trenutaka (plafon 3-4 minuta). Supa je bez ulja - posna na vodi.

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар