петак, 22. децембар 2017.

POSNE BOMBICE



Sastojci:

150-160 g mlevenog keksa "Zlatni Pek"
80 ml soka (ja sam iscedila 1 veću pomorandžu)
1 kesica vanil šećera (ja sam to izbacila)
1 velika kašika džema od dunja (može i od kajsija)
1/2 kašike meda
1 otopljena štangla čokolade
rendana kora od pomorandže

Mleveni keks preliti sokom od 1 isceđene veće pomorandže i izmešati.

U to dodati:

med
džem
vanil šećera (koji sam ja namerno izostavila)
otopljenu čokoladu

Na kraju dodati koru pomorandže i sve dobro izmešati.

Dodajte još malo keksa ako je masa mekana (ja sam dodala, zato bi bilo dobro da u startu imate bar 200 g mlevenog keksa).

Stavite masu u frižider na pola sata, a potom oblikujte bombice.

Možete ih po želji dekorisati u rendanu koru od pomorandže ili uvaljati u mleveni keksa ili ih umakati u prethodno otopljenu čokoladu sa malo ulja.

Možete ih poređati i u papirne korpice.

A savet plus bi glasio da ih možete dodatno dekorisati mlevenim keksom.

Ja sam oblikovala bombice standardno (dakle glat), uvaljala ih potom u kokos brašno, onda malo izdubila kažiprstom na sredini i u taj mali krater nakapala malo preliva od karamele.




Prijatno.


Нема коментара:

Постави коментар