петак, 1. децембар 2017.

PRALINE SA PUTEROM OD SEMENKI BUNDEVE



Prvo treba napraviti puter od 100 g semenki golice (bundeve), koje se melju u blenderu i tako dobije suvoparan prah. Nisam ih prepekla, pa su upotrebljene sirove.

Pošto ja ne koristim agavin sirup dodala sam 2 kašike fruktoze kao zamenu za 2 kašike tog pomenutog zaslađivača. Mada, možete napraviti sve ovo i bez dodavanja fruktoze, jer i čokolada ima malo šećera, kao uostalom i voćna rakija koju sam dodala. Probajte kako vam više odgovara.

Pa ipak znala sam da to neće ništa rešiti i tako pri ruci uvek imam divnu rakiju od maline koju sipam tamo gde treba, ponajčešće kao zamenu za rum. I uz malo te rakije i koju kap vode dobila sam baš to: puter od bundevinog semena.

Sledeća radnja jeste rastapanje 160 g posne čokolade za kuvanje od 40 % kakaoa i to na pari. Onaj dobri stari običaj: u veću šerpu nasuti malo vode u nju ubaciti drugu manju šerpicu sa čokoladom i tako sve otopiti bez po muke.

Uzeti papirne korpice. Ja sam imala pri ruci one malo veće i od ove mere jedva sam razvuka 6 tanjih pralina.

Na dno svake korpice staviti po kašiku otopljene čokolade.

Kao drugi sloje nanosi se puter od bundeve, a po tome se potom pospe malo suvog grožđa.

Po vrhu sve zaliti preostalom količinom rastopljene čokolade.

Tako sve ostaviti u frižider kako bi se steglo.

Prijatno.







Нема коментара:

Постави коментар