недеља, 7. јануар 2018.

JAGNJEĆA ČORBA




Jagnjeći rep (ili neki drugi komad mesa) staviti u vodu, a kad počne da vri dodati isečenu vezu svežeg peršuna (zeleni), 2 manje glavice crnog luka (cele; a može i sitno da se isecka) i nekoliko zrna bibera (ja sam dodala mleveni biber).

Ubaciti i 1 veću sitno iseckanu šargarepu (ja sam u ovo dodala i vodu u kojoj sam prethdno prokuvala poveći komad jagnjetine pre pečenja i tako sam iskoristila i tu vodu).

Čorba treba lagano da vri, a kada se ubaci zelen  treba je odmah zapržiti na sledeći način:

U zasebnu manju šerpicu (ili tiganj) zagrejati malo ulja i u to dodati malo brašna i propržiti do žute boje, a zatim u to dodati na vrh noža aleve paprike.

Zapršku odmah sipati u čorbu i ostaviti da se kuva dok meso i povrće ne budu gotovi.

Pred kraj čorbu začiniti sa 1 umućenim jajetom (razmutiti ga sa malo brašna), smanjiti čorbu i polagano u kapljicama sipati jaje i brzo izmešati bez prestanka nekom mućkalicom.

Prilikom služenja čorba se može zakiseliti sirćetom ili lumunovim sokom, a može se dodati i kašika kiselog mleka ili pavlake.

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар