субота, 6. јануар 2018.

ŠTRUDLA SA LEŠNICIMA I ROGAČEM (hrono užina)



Zamesiti testo od:

500 g speltinog brašna (ja sam dodala nešto manje)
2 kašike fruktoze
prstohvat morske soli
1 kašičica praška za pecivo
naribana kora od 1 limuna
100 g masti
2 žumanceta
200 ml mlake vode (dodala sam nešto manje)

Zamesiti glatko testo, ako je potrebno dodajte još malo brašna i vode.

Umešeno testo ostaviti pokriveno pola sata da odmori.

U međuvremenu pripremiti fil:

Izmešati u činiji:

100 g mlevenih lešnika (nisam ih prepekla i umanjila sam za 100 g; 200 g koji su navedeni u receptu bili bi suvišni)
100 g rogača u prahu
1 kašika kakao praha
2 kašike fruktoze
1 kašičica cimeta

2 belanceta umutiti u čvrst šam i sjediniti sa lešnicima i rogačem. Pošto je masa bila malo suvoparnija (sreća pa sam izostavila još onih 100 g lešnika) pribegla sam vodi i tako napravila fil malo kremastijim, kako bi se posle lakše razmazao po kori.

Posle pola sata testo razviti u oblik pravougaonika i premazati ga pripremljenim nadevom.

Pažljivo koru zaviti u rolat, a krajeve testa dobro pritisnuti kako se ne bi otvorili prilikom pečenja (testo je tako dobro i sam nadev, da ništa nije mrdnulo pri pečenju; a ja sam još pekla malo preko pola sata i urešala za tih 40 minuta).

Štrudlu prebacitu u pleh obložen papirom i premazati sa kockicom rastopljenog margarina.

Peći na 180 stepeni oko 30-40 minuta.

Kada je ispečeno izvaditi iz rerne i sačekati da se dobro prohladi, a potom iseći na šnite i poslužiti.

Ova količina dovoljna je za 6-8 osoba.

Prijatno.








Нема коментара:

Постави коментар