недеља, 18. март 2018.

KRUŠKE U CRVENOM VINU



U šerpu staviti:

60 g smeđeg šećera (ili 100 g belog)
500 ml crvenog vina (može i crno)
malo mlevenog karanfilića
malo cimeta
2 veća lista lovora
isečenu koru od 1 limuna

Zagrejati na ringli dok se šećer ne rastopi, a onda unutra ubaciti 4 oguljene zrele kruške viljamovke (ili neke druge zrelije) i važna napomena: kruškama ostavite peteljke.



Moja šerpa nema poklopac,  a kruške bi trebalo kuvati oko 20 minuta poklopljene (ja sam kuvala i bez tog pomagala i opet je uspelo).

Kruške se kuvaju i prevrću sa svih strana dok ne omekšaju. Možda će trebati i pola sata da se ukuvaju ako su kruške tvrđe. Ja sam potrošila na ovo oko 20 minuta.



Omekavljene kruške smaći sa ringle i ostaviti ih u tom sirupu kaže recept najmanje 2 sata (ja sam ih držala dosta manje) i za to vreme treba povaditi lovor i koru limuna iz sirupa.

Izvaditi kruške i preneti ih u posudice ili na tanjiriće.

U malo hladne vode razmuti 1 kašiku skroba (gustin ili čvrstin kako se još zove) i to dodati u sirup, ali ga prvo zagrejati do vrenja (ključanja), a potom smanjiti ringlu i sve vreme mešati dok se ne zgusne (za to je potrebno oko 1 minut).



Preliti kruške i pustiti ih da se malo prohlade, a onda ih ukrasiti sa malo umućenog posnog šlaga (100 g) i prebaciti u frižider (može i slatka pavlaka).

Prijatno. 



Нема коментара:

Постави коментар