четвртак, 15. март 2018.

LETNJA PASTA - spirale




Ponekad nas zadesi da smo gladni, a da pritom nemamo baš mnogo vremena za neko dugotrajnije i složenije kuvanje. Evo jednog recepta koji vam preporučujem za takve prilike kad treba nešto na brzinu prirediti. Za ovo jelo obično imamo u kući sve namirnice, a ono se priprema brzo i lako.

Testeninu u obliku spirale (a mogu i špagete) skuvati u slanoj vodi.

U međuvremenu u seckalici ispasirati 1 konzervu tunjevine, mleveni paradajz (ako koristite svež paradajz on prvo treba da se skuva malo u vreloj vodi i  da se očisti od semenki i iseče na sitno), suvi začin bosiljka, morsku so, začin C, mleveni biber.

U ovo se može dodati još i sok od 1 limuna i ulje po želji (mada sam ja dodala ulje iz tunjevine i više ni kap preko toga).

Posebno na malo ulja propržiti nekoliko čena sitno iseckanog belog luka, a kad to bude gotovo u to sručiti oceđene skuvane spirale (no ja sam dodala sirov beli luk nepržen u preliv, pa izmiksala i opet je ispalo odlično).

Smaći sa ringle i preko toga sipati pripremljen umak i služiti sve dok je toplo (moja varijanta je još brža jer nisam gubila vreme na prženje belog luka i tako nisam uključivala ringlu još i za ovo).

Ako nije u pitanju posna varijanta, po jelu se može izrendisati malo kačkavalja. 

Prijatno.


Нема коментара:

Постави коментар