петак, 13. април 2018.

LJUTI ZALOGAJI



Ispeći bar 5 velikih palačinaka (potražiti moj najjednostavniji recept za palačinke u čiji sastav ulazi: 2 jaja, šolja mleka, voda, ulje i belo brašno samo, a svega po ćefu i nikad nema omaške).

No, pošto uvek podmesim više nego što mi treba, ostatak palačinaka poslužiće za varijatnu "slatki zalogajčići". O tome malo kasnije.

Ispeći sve palačinke, a onda pripremiti namaz za ove slane ljute zalogajčiće.

Pomešati:

krem sir bar kutiju od 150 g
pola kašičice (do 1 cele) ljute sudžuk tucane paprike (zamena za svežu čili papričicu)
pola kriške rendanog kravljeg sira
pola kašičice belog luka u granulama
1 zelenu iseckanu baburu papriku
1 paradajz isečen na kockice
šaku iseckanih zelenih maslina

Oprati nekoliko većih liski zelene salate (svaku lisku salate saviti u rolnu).

Uzimati jedan od ukupno 5 palačinaka i premazati ovim nadevom.

Na rub poređati urolanu lisku zelene salate i sve urolati. Po receptu na rub su išle i kockice isečenog paradajza, no meni je ovako bilo opet jednostavnije i mnogo brže.


Urolati svaku palačinku, a potom svaku preseći preko pola.

Ja sam odmah presekla i služila iako recept preporučuje da se palačinke uviju u foliju i ohlade u frižideru 1 sat,  a pre serviranja da se iseku na komade od po 2 cm. Meni je ovako bilo jednostavnije, a žurila sam jer sam bila opet gladna.


Prijatno. 




Нема коментара:

Постави коментар