среда, 18. април 2018.

PILEĆA SUPA SA KNEDLAMA OD PŠENIČNOG GRIZA


U šerpu ubaciti:

2 poveća pileća bataka
1 veću šargarepu
1 glavicu crnog luka
1 tikvicu
koren celera
morsku so
začin C

Naliti vodom i kuvati dok se meso ne skuva.


Kuvano meso povaditi na stranu, pa uz neki preliv (može i onaj danas pravljeni od rena i šunke) iskoristiti za neki od obroka (večera ili ručak).

Svo povrće izblendirati i u to dodati začine:

seckano lišće peršuna
mleveni crni biber

Naliti vodom i kad proključa zakuvati knedlama.

Dok se supa kuva treba zamesiti knedle ovako:


Umutiti penasto 40 g svinjske masti (ili putera; ja sam koristila mast), pa u to dodati 1 žumance (belance odvojiti sa strane) i malo morske soli.

Belance posebno umutiti mikserom kako bi se dobio čvrst sneg.

Izmeriti 80 g pšeničnog griza.

U žumance i mast postepeno dodavati i to naizmenično: malo griza, malo snega od belanceta i sve tako dok se smesa ne ujdnači i sva količina ne utroši.

Obavezno zamešene knedle držati u frižideru najmanje pola sata.

Kada supa proključa malom kašičicom vaditi po malo od mase (mada sam ja knedle oblikovala olako u male kuglice i naravno zahvatala kašičicom).

Spuštati knedle u provrelu supu (da ključa) i kuvati 10-15 minuta kaže recept dok ne isplivaju na površinu, a što jeste znak da su se skuvale (meni su već bile na površini za 5 minuta, a ja sam ih i dalje prokuvala u trajanju od 10-ak minuta).

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар