среда, 11. април 2018.

ROLOVANI BELI HLEB SA ŠUNKOM I ZELENOM SALATOM



Potrebno je:

1 veza zelene salate
2 manje glavice crvenog luka
1 vekna belog hleba (500 g)
kocka margarina (ili puter)
kačkavalj
šunka
mleveni biber (to sam izostavila, jer sam preskočila u čitanju)



Priprema:

Salatu očistiti, oprati i dobro osušiti trešenjem.

1 crveni luk iseći na sitno u seckalici, a drugi iseći na kolutove (za garnirung - dekoraciju). Ja sam obe glavice ubacila u rolat.



Hleb iseći po dužini, ali tako da na jednoj strani ostane spojen, kako bi mogao da se uvije u rolat. Ja sam odsekla po malo krajke sa svake strane, kako bi dobila lep pravougaoni oblik.

Zatim hleb premazati margarinom (ko voli može i puterom).

Poređati na njega sitno isečeni crveni luk, a zatim ga obložiti naizmenično ređajući tanke šnite kačkavalja, šunke  i salatu na kraju.

Začiniti po ukusu mlevenim biberom.



Čvrsto urolati, uviti u alu foliju i ostaviti da se hladi u frižideru 1 sat. Ja sam bila previše gladna pa sam rolat odmah isekla.

Rolovani hleb iseći na šnite i u svaku zabosti čačkalicu dve (videćete malo se troši, a čačkalica ga lepo fiksira).



Na tanjir prvo poređati listove zelene salate, zatim šnite belog hleba i na kraju ide garnirung od crvenog luka sečenog na kolutove.

Moj predlog za dekoraciju: majonez i kiseli krastavčići.

Prijatno.





Нема коментара:

Постави коментар