среда, 25. април 2018.

SNIKERS PALAČINKE


Potrebno je:

8 velikih ispečenih palačinaka
100-200 g domaćeg krema nutela (napravljen baš danas; po prethodnom receptu)
8 kašika mlevenog kikirikija (samleti između 50-100 g; pre ovoga sirovi kikiriki treba malo zapeći u rerni)
100 ml slatke pavlake
40 g smeđeg šećera


Palačinke pravim posve brzo i za tili čas i sve bez merenja i nikad ne omašim:

U vanglu ubaciti:

1 jaje celo
1 belance (ostalo mi od testa koje sam zamesila za tart koji pečem sutra)
mleko (za jednu šolju) 
ulje
brašno crno pšenično tip "1100" (isto je kao i belo pšenično po boji u testu)

I sve izmešam žicom i postignem onu tipičnu gustinu ni gustu ni retku, pa ipak tečnu.

Pečem u najvećem tiganju na najjačoj vatri (ringla na trojci).


Pre nego ispečem palačinke treba pripremiti karamel krem domaći (imala sam i kupovnu varijantu, no htela sam da ispobam još jedan novi recept danas; a domaće je ipak domaće):

U šerpi propržiti na suvo smeđi šećer dok se ne istopi (voditi računa da ne pregori), pa u to naliti slatku pavlaku i mešati dok se sve ne otopi (pri sasipanju tečnosti stvoriće se komadi tvrdi nalik bombonama). Uz kuvanje sve se otopi. 

Ohladiti u zamrzivaču krem (može i u frižideru, no traje duže; ja sam žurila da dekorišem palačinke).

Svaki ispečen palačinak nafilovati nutela domaćim kremom i posuti sa 1 punom kašikom pečenog mlevenog kikirikija.

Saviti u željeni oblik i preliti karamel kremom.

Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар