уторак, 15. мај 2018.

ČOKOLADA SA RIŽOM



U šerpi rastopiti:

9 kašika meda
250 g margarina
200 g čokolade
60 g smeđeg šećera



Ujednačeno smaći sa ringle i u to dodati po želji ekspandirane riže (količinu nisam merila; ubacivati po manje i mešati dok ne postane gusto).

Izmešati i sasuti u kalup (obložen pre toga alu folijm). Kalup za komisbrot (32 x 9,5 cm).

Ohladiti i stegnuto izrezati. 

Mogu se oblikovati kuglice i uvaljati u mleveni lešnik (meni je čokolada spala na dno, a riža se izdigla na vrh, pa sam imala malo lepljive šnite. A težila sam savršenstvu, pa sam preoblikovala sve. Onda sam ih presekla preko pola i od svake napravila kuglice).

Dakle ako želite pravu tvrdu čokoladu praviti po receptu čar na dar i obavezno duplirati čokoladu (ono što sam učinila "greškom").

Prijatno!








Нема коментара:

Постави коментар