среда, 30. мај 2018.

KOLAČ LAVA



Rastopiti na tihoj vatri:

100 g margarina
100 g čokolade

I ostaviti da se prohladi.

Za to vreme  umutiti mikserom:

2 jejeta
50 g smeđeg šećera

U to dodati 50 g belog brašna tip 400 meko i izmešati ručno.


U to zatim sasuti prohlađenu čokoladu i sve razliti u pleh za mafine (koristim najveće od 12 komada i razlivam da budu tanji; obavezno stavljam i korpice od papira iako je pleh silikonski).

Peče se kaže recept samo 7 minuta na 200 stepeni, da bi pri sečenju kolača iz njega iscurela lava čokoladna.



Ja sam na tačno 7 minuta isključila rernu, ali sam po svojoj volji ostavila  u rerni još 3 minuta da se istišti.

Moji kolačići nemaju baš mnogo čokoladne lave koja kulja, ali su izuzetno pufnasti i vadušasti i u njima ima tragova lave. Ja sam baš htela ovakav efekat.



Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар