четвртак, 31. мај 2018.

LEŠNIK KOLAČIĆI


Po originalnoj recepturi ovo su badem kolačići, no pošto ja koristih lešnik koga imam u izobilju preimenovah i naziv kolačića.

Uveče zamesiti testo od:

150 g margarina (ja sam imala samo 100 g)
50 g mlevenih lešnika (ili badema)
50 g smeđeg šećera
50 g istopljene čokolade
malo himalajske soli
150 g brašna (stavila sam integralno pšenično)

Testo staviti u kesu i pustiti da prenoći u frižideru do sutradan.


Izjutra ili oko podneva izvaditi testo (biće kao kamen tvrdo, no bez brige malo ga izgnječiti i postaće lako za razvlačenje uz pomoć oklagije; možda je moje testo ispalo tvrđe jer sam sasula brašna koliko piše, iako nisam imala celu meru margarina; no ništa nije poremetilo proces izrade).

Modlicama povadite željene oblike.

Ispeći oko 10-ak minuta na 180 stepeni (opet je pisalo u receptu čak 7 minuta).

Pustiti kolačiće da se ohlade (vrući su jako mekani).

Ohlađeni su preukusni.

Možete ih dekorisati po želji.

Preliti čokoladom i ukrasiti lešnikom (illi bademom).

Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар