уторак, 15. мај 2018.

RUŽICE



Umutiti 200 g svinjske masti.

U to dodati:

2 žumanceta

A kad nadođe u to sasuti i:

1 kašiku suvog kvasca (1 kesicu)
250 ml mlakog mleka
1 kašiku smeđeg šećera
malo brašna (belo tip 400 meko)

Sve zamesiti brašnom. Otvorila sam kesu od 1 kg i nije otišlo sve. Polako sipati i zamesiti testo koje se dovaja od prstiju, tako kaže recept moje komšinice Stane.

Ukoliko imate limuna trebalo bi malo narendati u sve ovo. Ja sam to izostavila, zato što nisam imala limun.

Odmah razvući testo i velikom čašom vaditi tanje krugove.



Na svaki krug staviti džem od dunje (ili neki drugi), uviti i uvrnuti kako džem ne bi iscureo i kako bi kolačići ličili na rascvetale ružice kad se ispeku.

Poređati u pleh ne baš blizu jer nadolaze pri pečenju.

Ispeći na 190 stepeni dok ne porumene.




Pečene i ohlađene valjati u mešavinu prah šećera i vanile.

Ali ako nećete varijantu sa džemom evo predloga za još jedan fil:

Umutiti preostala 2 belanceta sa 150 g šećera u prahu (to može da se umanji ubacivanjem fruktoze) i u to dodati još 150 g mlevenih oraha (lešnika ili badema).

Hvala Mami na velikoj pomoći (ona je uvrtala ružice, a ja sam sekla krugove, a pred kraj pomogla joj i u par preostalih kružića).

Prijatno!






Нема коментара:

Постави коментар