субота, 26. мај 2018.

SLADOLED - po receptu moje seke



U šerpu sasuti:

1 litar mleka
200 g smeđeg šećera (u receptu je pisalo čak 500 g belog šećera; meni je to previše, pa modifikujem detalj ovaj po svom ćefu)
300 ml vode
1 vanila

Kuvati na tihoj vatri (ringla na 1,5) ravno 20 minuta kaže recept i doista poslušala sam tako.

Smaći sa ringle i ohladiti načisto masu (tako početi sladoled izjutra, pa do uveče ćete i završiti).

Ohlađenu masu stavitu u zamrzivač 5-6 sati (ni minut više, kaže recept).

Izvaditi masu i u nju postepeno dodavati šlag (ukupno 500 g) i mutiti dok se sve ne zgusne.

Podeliti na dva dela:

u jedan ide 100 g otopljene čokolade (ja sam dodala još 2 kašike kakao praha), a drugi ostaviti kakav i jeste (samo ubaciti 1-2 kašike ekstrata sa aromom vanile).

Možete ubaciti i voća po želji (ja nisam).

Tako začinjen sladoled vratiti u zamrzivač.



Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар